Obxectivos:
O desenvolvemento económico vai acompañado dunha terciarización das actividades económicas, observable na alteración da estructura de gasto dos consumidores, que reflexa un progresivo aumento do consumo de servicios fronte ó de bens.
Aínda que existen algúns puntos de similitude respecto á exportación de bens e productos, tamén é verdade que a exportación de servicios presenta unhas características propias derivadas da intanxibilidade, inseparabilidade e heteroxeniedade da propia natureza da prestación de servicios. O obxectivo deste seminario é ofrecer ás empresas participantes métodos e ferramentas específicas adaptadas á súa actividade.
Imparte:
Pablo López Pérez. Proxectos
Programa:
Día 21 de xuño. De 16:30 a 20:30
Introducción: enfoque da promoción para a exportación de servicios
Análise interno: identificación de avantaxes competitivas
Casos de éxito na exportación de servicios
Día 22 de xuño. De 16:30 a 20:30
Empezar a exportar: qué debemos facer
Paso a paso na exportación de servizos (identificación dun obxectivo exportador, identificación de fortalezas e debilidades, identificación e selección de mercados)
Ferramentas de promoción: misións comerciais e feiras
Duración:
10 horas, sendo dúas delas non presenciais
Lugar:
Edificio FORCAM. Rúa Cantigas e Frores, 31. Lugo
Custo: 95 Euros
Documentación a enviar:
-FICHA DE INSCRICIÓN DEBIDAMENTE CUMPRIMENTADA
-XUSTIFICANTE DE TER REALIZADO A TRANSFERENCIA POR VALOR DE 90 EUROS, NO Nº DE CONTA 2091-0101-103040050140 DE NOVACAIXA GALICIA
Máis info e inscricións na páxina da Camara de Comercio ou no teléfono 982 284 370
Nota: Posibilidade de obter financiamento a través de Fundación Tripartita. Consultar condicións