SOLICITUDE 506: CERTIFICADO DE EMPADROAMENTO DE PERSOAS FALECIDAS
Un familiar da persoa falecida ou quen posúa a súa representación legal que reuna os requisitos que se sinalan ao longo da presente ficha informativa.
Cubra o formulario que atopará na opción Trámite con certificado dixital, e asine a solicitude co seu certificado dixital conforme ás indicacións. No prazo aproximado de DOUS DÍAS, a contar do primeiro día hábil seguinte ao da recepción da súa solicitude no Concello, o certificado solicitado será depositado na súa Carpeta privada.
E IMPRESCINDIBLE QUE PREVIAMENTE, TEÑA SOLICITADO O ACCESO Á CARPETA CIDADÁ.
Enviarémoslle unha mensaxe de confirmación de trámite.
Debe estar inscrito como usuario no Rexistro de usuarios/as e solicitar o acceso á Carpeta privada, na que se lle depositará o certificado solicitado.
Acceso á solicitude de Acceso á Carpeta Cidadá.
DNI electrónico
Aproximadamente tres días, a contar do primeiro día hábil seguinte ao da recepción da súa solicitude no Concello.
Gratuíto.
Sección de Estatística – Concello de Lugo.
Oficina de Estatística. Centro de Servizos Municipais, Ronda da Muralla, 197. Horario: de luns a venres, das 9 ás 14 h.
Aproximadamente un día.
Gratuíto.
Sección de Estatística – Concello de Lugo.